"...Αν μπορέσω και σώσω έστω και έναν που θα διαβασει το blog απο το Aids, μου αρκει." -Ζωή Αγγέλου

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Εδώ Ζωή, που μιλάει με το Θάνατο

Σταματάω να παίρνω τα φάρμακα  για το Aids!
Δώστε σ’ όλους τους HIV θετικούς το ποσοστό που τους αναλογεί!
Είμαι μια γυναίκα με Aids, που μετά από πολύ σκέψη αλλά βάζοντας τελικά μπροστά και ακλουθώντας την καρδιά μου, αποφάσισα να σταματήσω να παίρνω τα φάρμακα, που με κρατάνε στη ζωή!

Γιατί,
δεν μπορείτε να δίνεται ποσοστό αναπηρίας
30% σε ανθρώπους που παίρνουν φάρμακα καθημερινά ισχυρά, με φοβερές παρενέργειες !
Άρα γίναμε καλά?

67% πότε δίνεται? Ένα βήμα πριν το τάφο ή στο μνημόσυνο?


       40.320 χιλιάδες φάρμακα, τόσα, έχω πάρει ως τώρα!!

Είστε έτοιμοι ν’ αναλάβετε τις ευθύνες σας, αν κάποιος πεθάνει, επειδή δεν παίρνει φάρμακα,
γιατί εσείς δεν κάνετε σωστά τη δουλειά σας?

Πως τολμάτε και ζητάτε αναδρομικά πίσω !
Ελάτε να πάρετε το Aids μαζί με τα λεφτά σας !
Εσείς μας τα δίνατε!
Ντροπή!

Ο Σταυρός μου είναι ήδη βαρύς !



Είτε έχει κάποιος Aids, είτε κινδυνεύει η υγεία του, ή έχει χάσει την δουλειά, έχει δικαίωμα να ζήσει!
Ακόμα και αν είσαι υγιείς, θα σου πάρουν τα πάντα!  
Δεν  μπορεί όμως κανείς να τον οδηγήσει στο θάνατο!

Τώρα κάντε το σωστό!
Γιατί τώρα πεθαίνω!



Καταθέτω με το αίμα μου το αίτημα να,
δώσετε ποσοστό αναπηρίας σε όλους του Hiv ανθρώπους που να τους δίνει την πρόσβαση στο επίδομα και στην ζωή !


1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζωή, σε παρακαλώ αναθεώρησε την απόφασή σου. Προσπαθησα να σου στείλω email, αλλα φαίνεται αυτο δεν ισχύει πια. Ζωή, είμαι μια άγνωστη, αλλά εχω παρει μαθήματα από την ιστορία σου. Σε παρακαλώ μην τα παρατάς. Μην παρατάς την Ζωή! Αν μπορώ, με οποιοδήποτε τρόπο να βοηθήσω, θα το κάνω. Είμαι εδώ.

Ράνια

 
©  free template by Blogspot tutorial